خبرگزاری کار ایران

مدارس ابتدایی کاشان و آران و بیدگل فردا غیر حضوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۶۴۸

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، مدارس دوره اول و دوم ابتدایی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل را غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش دبستانی این دو شهرستان را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، منصور شیشه فروش شامگاه شنبه با اشاره به تصمیم کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، اظهار داشت: به دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا، پایداری جو و وارونگی دما کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان فردا یکشنبه مدارس دوره اول و دوم ابتدایی، شهرستان های کاشان و آران و بیدگل را به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش دبستانی این دو شهرستان های را تعطیل اعلام کرد.

وی تصریح کرد: سایر مراکز آموزشی استان دایر است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان تأکید کرد: همچنان توصیه می شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.

وی اضافه کرد: کارگروه اضطرار به صورت مستمر در استانداری اصفهان فعال است و با جمع بندی گزارش های زیست محیطی، پیش بینی های جوی و بهداشت و سلامت، متناسب با شرایط برای روزهای آینده تصمیم خواهد گرفت و بر اجرای دقیق مصوبات نیز نظارت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز