خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد؛

مسدود شدن تمامی مسیر‌های منتهی به تفریحگاه‌های ساحلی در سراسر استان اصفهان/در مسیر رودخانه ها توقف نکنید/ ورود سامانه ناپایدار مانسونی در آخر هفته

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۳۱۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از مسدود شدن تمامی مسیر‌های منتهی به تفریحگاه‌های ساحلی در سراسر استان اصفهان به دلیل با ورود سامانه ناپایدار مانسونی در روز‌های پنچشنبه و جمعه (۶ و ۷ مرداد ۱۴۰۱) خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ منصور شیشه فروش با بیان اینکه این سامانه  از اواخر چهارشنبه پیش رو تا شنبه هفته آینده در سراسر استان فعال است، گفت: شدت این سامانه و احتمال وقوع بارش‌های ناگهانی، نقطه‌ای و سیلابی در نوار جنوبی و مرکزی استان شامل جرقویه، شهرضا، دهاقان، سمیرم، مبارکه، لنجان، فلاورجان، خمینی شهر، نجف آباد، تیران و کرون و چادگان و مرز‌های اصفهان با چهارمحال و بختیاری و فارس بیشتر است.

وی افزود: به همین منظور به ۲۵۰ تیم امدادی شامل پایگاه‌های ثابت و سیار اورژانس، راهداری، آتش نشانی ها، هلال احمر، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی، شهرداری ها، جهاد کشاورزی اعلام آماده باش شده است.

شیشه فروش تصریح کرد: دستگاه‌های مربوطه نیز مکلف شدند که تا دو روز آینده تمامی مسیل‌ها را لایروبی ها، نخاله‌ها را از دهانه پل‌ها تخلیه، مسیر رودخانه‌های فصلی را بازگشایی و سیل بند‌های شهری و روستایی اطراق قنوات و جاده‌ها را تقویت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری به مسافران و تیم‌های کوه و دره نوردی توصیه اکید کرد که سفر خود به مناطق کوهستانی و حاشیه رودخانه را به تاخیر بیندازند و شهروندان نیز در صورت عبور از این مناطق به هیچ وجه در مسیر رودخانه‌ها توقف نکنند.

وی خاطر نشان کرد: عشایر استان نیز در روز‌های حضور سامانه گلّه‌های خود را به چرا نبرند و از نصب چادر‌های خود در ارتفاعات، شیب کوه‌ها و حاشیه رودخانه بپرهیزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز