خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

توزیع مرحله بیست ودوم سهمیه نفت سفید در منطقه خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۲۷۹

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: کالابرگ الکترونیکی نفت سفید مرحله بیست ودوم برای خانوار‌های فاقدگاز طبیعی استان خراسان شمالی اعلام شد.

به گزارش ایلنا، سیدرضا احمدنیا گفت: برای توزیع مرحله بیست ودوم سهمیه نفت سفید در منطقه خراسان شمالی خانوار‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، شش وهفت نفره به میزان ۴۴۰ لیتر به منظور سهمیه سوخت زمستانی سال ۱۴۰۱ از تاریخ یکم تا ۳۰ دی ماه در استان (ساکنین نقاط کوهستانی وهمچنین روستا‌های فاقدگازطبیعی) اختصاص یافته است.

احمدنیا افزود: همه خانوار‌هایی که تاکنون اطلاعات کارت بانکی آن‌ها در سایت جدید تجارت آسان ثبت شده است، می‌توانند سهمیه نفت سفید خود را از فروشندگی‌های محل دریافت کنند.

وی گفت: سهمیه هر خانوار در این مرحله ۴۴۰ لیتر است و از طریق کارت بانکی سرپرستان خانوار و دستگاه کارتخوانی که در اختیار فروشندگی نفت سفید محل قرار گرفته، قابل برداشت است.

احمدنیا درباره قیمت نفت سفید گفت: توزیع نفت سفید در شعب توزیع‌ کننده بر اساس نرخ مصوب در کل کشور به قیمت هر لیتر ۱۵۰۰ ریال انجام می‌شود.

همچنین بر اساس این اطلاعیه، قطعات کالا برگ اعلام شده مربوط به مرحله قبلی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ فاقداعتبار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز