خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

سرمایه گذاری لاستیک سازی خرم آباد نیازمند ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۱۱۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ۷۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری لاستیک‌سازی خرم‌آباد است.

سیروس ابراهیمی در گفت‌وگو با ایلنای لرستان در خصوص لاستیک‌سازی خرم‌آباد اظهار کرد: معاون صندوق توسعه ملی در سفر به استان ، قول داد که از ۵۰۰ میلیون تومان تا بالای دو میلیارد دلار، با نرخ ۳.۵ درصد، به صنایع لرستان پرداخت می‌شود. 

وی با بیان اینکه ۷۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری لاستیک‌سازی خرم‌آباد است، اضافه کرد: هفته گذشته در مورد لاستیک‌سازی با بانک ملی جلسه داشتیم و قرار بر این شد که با یک مشارکت ۷۵ به ۲۵ درصد و عملیات اجرایی آن آغاز شود البته متاسفانه مقداری کم‌انگیزگی در سرمایه‌گذار دیده می‌شود.  

معاون استاندار در ادامه گفت: سیلیکون متال یکی از صنایع بزرگ لرستان محسوب می‌شود که ۱۰ سال پیش در بروجرد ایجاد شده و به جایی نرسیده است.  

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۵۰ میلیارد تومان وام برای آن در نظر گرفته و ۸۰ درصد وثایق کارخانه در گرو بانک قرار می‌گیرد و ۲۰ درصد باید سرمایه‌گذار وثیقه را به بانک تحویل دهد که تاکنون انجام نداده است.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: سرمایه‌گذار سیلیکون متال چنانچه وثایق را تهیه و تحویل بانک دهد فاز اول آن یا تا دهه فجر و یا تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.  

ابراهیمی عنوان کرد: همه این کارها روزها و ساعت‌ها پیگیری‌ها به این حد رسیده است.  

وی در خصوص یخچالسازی خرم‌آباد گفت: به این مجموعه ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۸ داده شده است و بین ۳۰۰تا ۳۵۰ میلایرد تومان مصوبه دارد که پیگیری خواهیم کرد تا محقق شود.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بیان کرد: فاز اول ماشین‌سازی خرم‌آباد با ظرفیت کامل در حال فعالیت بوده و قرار است متخصصان برای نصب تجهیزات به این کارخانه بیایند تا فاز دوم ایجاد و راه‌اندازی شود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز