خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان:

24 کیلو مواد مخدر در بوئین زهرا کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۷۹۰

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۲۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در مسیرهای ارتباطی شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید مقادیری مواد مخدر توسط دو نفر از قاچاقچیان سابقه دار از مرزهای شرقی و انتقال آن به استان قزوین، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس مشخص شد ۳ قاچاقچی با ۲ دستگاه خودرو در حال انتقال محموله مورد نظر از محورهای مواصلاتی بوئین زهرا هستند که پس از هماهنگی قضایی و استقرار در مسیر مورد نظر هر دو خودرو در ورودی شهر بوئین زهرا شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان مقدار مقادیری تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

عبدالمالکی با اشاره به این که سه نفر متهم دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند و از شهروندان می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز