خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان عنوان کرد؛

اعمال محدودیت در توزیع گاز بخش صنعت قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۳۰۸

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: برای اینکه در بخش خانگی قطعی گاز نداشته باشیم ناچار هستیم مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی محدودیت‌هایی را در توزیع گاز برای بخش صنعت و تجاری اعمال کنیم تا با کمبود گاز مواجه نشویم.

علی حجتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به میزان مصرف گاز در استان گفت: آمار و ارقام در این روزها نشان دهنده افزایش مصرف گاز در بخش خانگی نسبت به روزهای قبل و همچنین نسبت به سال گذشته است که در این خصوص نیازمند همکاری تمامی مشترکین در بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری با رعایت اصول مدیریت مصرف هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین مصرف گاز مشترکان استان در 24 ساعت گذشته را بیش از 10 میلیون و 600 متر مکعب اعلام کرد و افزود: بخش زیادی از این مصرف مربوط به خانگی بوده که مشترکین خانگی باید در رعایت الگوی مصرف اهتمام ویژه داشته باشند.

این مسئول تعرفه ابلاغی مصرف گاز بخش خانگی را  در 12 پله  بیان کرد و افزود: بر اساس ابلاغ این دستور العمل، سه پله اول نسبت به سال قبل هیچگونه افزایش مبلغی نداشته و تعرفه پله‌های 4 تا 6 و 7 تا 10 هر کدام به ترتیب 30 و 50 درصد افزایش یافته است، همچنین تعرفه پلکان 11 و 12 به ترتیب هر کدام 5 هزار  تومان و 6 هزار تومان تعیین شده است.

وی خواستار رعایت دمای رفاه یعنی ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد در منازل و دمای 18 برای ادارات و سازمان‌های استان شد و افزود: برای گذر از ایام سرد سال، همت جمعی لازم است و شرکت گاز استان قزوین نیز  به صورت شبانه روزی در تمام نقاط استان آماده ارائه خدمات به مشترکین گاز است.

حجتی پور ادامه داد: مردم استان درصورت مواجهه با هرگونه حادثه مرتبط با گاز طبیعی همچون قطع گاز، آسیب دیدگی تاسیسات گاز شهری، نشتی گاز، آتش سوزی و حوادث ناشی از مصرف گاز می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز با شماره 194 تماس گرفته تا نیروهای امداد در حداقل زمان ممکن برای بررسی و رفع موارداحتمالی در محل حاضر شوند.

وی یادآور شد: 100 درصد خانوار شهری و بیش از 90 درصد خانوارهای روستایی استان قزوین از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، همچنین تعداد مشترکین گاز طبیعی در استان بیش از 471 هزار مشترک است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز