خبرگزاری کار ایران

دفتر مسافرتی و گردشگری " صدف گشت " در قزوین سه ماه تعلیق شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۴۲۳

طبق بررسی‌های به عمل آمده کارشناسان در مورد دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری صدف گشت در شهر قزوین به مدت سه ماه به حالت تعلیق درآمد.

ایلنا: مدیر کل میراثفرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده و نظارت کارشناسان بر دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری صدف گشت در شهر قزوین به دلیل رعایت نکردن مفاد آئین نامه(عدم حضور مدیر عامل در محل کار و عدم رعایت قوانین و مقررات) به مدت سه ماه به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش " ایلنا " از قزوین؛ " قاسمی " با اشاره به نقش دفاتر خدمات مسافرتی در صنعت گردشگری افزود: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی به عنوان عنصری واسطه میان عرضه کننده‌ی اصلی خدمات همچون تورگردان‌ها یا شرکت‌های حمل و نقل و هتل‌ها از یک سو و گردشگران متقاضی سفر از سوی دیگر عمل می‌کنند. این دفاتر در واقع شکل دهنده‌ی بازار گردشگری هستند و به عنوان عاملی رونق بخش و متحول کننده بازار عمل می‌کنند.

مدیر کل میراثفرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در ادامه اظهار داشت: طبق آئین نامه شرکت‌ها، دفاتر تعلیق شده موظفند در زمان تعلیق از قبول تعهدات جدید خودداری کرده و طبق دستورالعمل‌های این اداره کل به تعهدات قبلی خود عمل نمایند وآغاز فعالیت مجدد این شرکت منوط به تطبیق وضعیت با آئین نامه مربوطه و موافقت کتبی این اداره کل خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: شماره تلفن گویای ۳۶۸۵۰۲۴ و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۰۲۵۸۵ به صورت شبانه روزی آماده رسیدگی به شکایات می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز