خبرگزاری کار ایران

رئیس جهادکشاورزی استان:

رفع تداخلات کشاورزی قزوین هزاران پرونده قضایی را مختومه کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۵۱۷

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: کسب عنوان رتبه اول اجرای رفع تداخلات کشور توسط استان قزوین سبب شد تا هزاران پرونده قضایی در محاکم مختومه شده و رضایتمندی شهروندان را فراهم سازد.

به گزارش ایلنا، رضا افلاطونی روز پنجشنبه در نشست معاونان و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان که در سالن جلسات جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: ریل گذاری‌های خوبی در بخش کشاورزی استان قزوین اتفاق افتاد و آهنگ تحول بخش کشاورزی را سرعت بخشید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: خرید حمایتی زیتون در کشور اولین بار از استان قزوین رقم خورد.

وی به برنامه راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری دشت قزوین اشاره کرد و گفت: با بسترسازی مناسب و مکاتبات صورت گرفته با شورای مناطق آزاد و تجاری کشور این مهم باید در این استان با پیگیری همکاران جهاد کشاورزی هرچه سریع تر محقق شود.

این مسئول به تشریح اقدامات صورت گرفته در استان قزوین اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه احیای دشت قزوین، سامانه‌ای کردن فروش دام و طیور با رصد آن از تولید تا مصرف، راه اندازی دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی و برنامه احداث شهرک گیاهان دارویی زرآباد که برای آن ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دیده‌ شده است اقدامات بسیار مهمی بود که کشاورزی استان را متحول کرد.

وی یکی از اقدامات مهم در استان را راه‌اندازی نمایندگی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی تاکستان در مسکو عنوان کرد و گفت: این اقدام اولین بار در کشور برای استان قزوین رقم خورد و توانستیم مجوز گلوبال گپ را نیز برای این دفتر تجاری و بازرگانی اخذ کنیم.

این مسئول عنوان کرد: از یک دهه گذشته تاکنون قزوین فقط ۸۰ هکتار گلخانه داشت اما از سال گذشته تاکنون ظرف مدت یکسال ۵۰۰ هکتار به گلخانه‌های استان قزوین شده که انقلابی در صنعت گلخانه ایجاد کرده است.

افلاطونی به رفع مشکلات شهرک گلخانه‌ای نودهک اشاره کرد و گفت: شرکت شهرک‌های کشاورزی برای شهرک گلخانه نودهک با مشکل برق، گاز و آب روبرو بود؛ اکنون ایستگاه گاز تملک و خریداری شده و برق رسانی نیز صورت گرفته است؛ برای آبرسانی نیز پس از پنج سال استخر آن ذخیره سازی شده و آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز