خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج رسانه استان:

خبرنگاران قزوین برای شرکت در جشنواره ابوذر تا 15 دی مهلت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۱۷۱

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: ثبت نام در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین آغاز شده و متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 15 دی به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد کشاورز با اشاره به جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین با محورهای شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»؛ جهاد تبیین؛ پیوند رسانه و صنعت؛ مقابله با آسیب‌های اجتماعی؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی؛ بسیج و حوزه‌های اقدام؛ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی؛ مکتب شهید سلیمانی؛ امید و نشاط‌‌آفرینی؛ خانواده، جامعه و فرزندآوری و  سبک زندگی ایرانی _اسلامی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: محورهای استانی این جشنواره شامل مردم دوستی و مردم یاری؛ وحدت و همدلی؛ آب و مدیریت مصرف و تغییر در رفتار مصرف، محدودیت منابع آب آشامیدنی، سازگاری با کم آبی؛ فرهنگ شهروندی و وقف، فرصت‌ها و چالش‌ها است.

وی عنوان کرد: گزارش خبری؛ گزارش تحقیقی و تحلیلی؛ مصاحبه؛ یادداشت و سرمقاله؛ تیتر؛ اینفوگرافی؛ موشن‌گرافی؛ عکس؛ کلیپ و گزارش ویدئویی؛ مستند و پادکست قالب‌های این جشنواره هستند.

این مسئول ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این جشناره می‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره 09100913950 و یا به آدرس دبیرخانه: قزوین، شهرک کوثر، خ. شهید رجبعلی(اندیشه)، نبش خ. ابوذر جنوبی، پ 9، سازمان بسیج رسانه استان قزوین ارسال کنند.

کشاورز یادآور شد: به همراه هر اثر اطلاعات لازم شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، نام رسانه، آدرس، نام اثر(تیتر)، قالب و محور ارسال شود.

وی خاطر نشان کرد: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی 1/1/ 1401 تا 15/10/1401 در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز