خبرگزاری کار ایران

نیمی از دانش‌آموزان ابتدایی بازمانده‌ از تحصیل‌ سبزوار به مدرسه بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۴۵۰

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار گفت: بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز این شهرستان که در مقطع ابتدایی از تحصیل بازمانده بودند، در سال تحصیلی جاری به کلاس درس بازگردانده شدند که این رقم نیمی از جمعیت بازماندگان از تحصیل این مقطع را شامل می شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، اشرف باغانی در این خصوص اظهار داشت: شناسایی چهره به چهره و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در قالب طرح شهید «محمودوند» و در راستای تحقق شعار عدالت آموزشی در حال اجرا است.

وی افزود: با هدف بازگشت دوباره دانش آموزان بازمانده از تحصیل این شهرستان به مدارس، تمامی نهادها بسیج شده اند که در این راستا ۵۱۳ دانش آموز مقطع ابتدایی شناسایی شده اند.

باغانی افزود: این دستاورد حاصل تلاش شبانه روزی مجموعه مدیران، معاونان، راهبران آموزشی، معلمان، کارشناسان مقطع ابتدایی و معاونت بنیادین در کنار همیاری فرمانداری، مرکز و پایگاههای بهداشت، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، ثبت احوال و دیگر نهادهای مرتبط بوده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار گفت: شیوع کرونا در ۲ سال گذشته، محرومیت از ابزار آموزشی نوین و برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی از عواملی بود که برخی دانش‌آموزان حاشیه شهر سبزوار و مناطق محروم روستایی شهرستان را از تحصیل دور کرد.

وی افزود: شناسایی چهره به چهره دانش آموزان بازمانده از تحصیل و بازگرداندن آنها به کلاس های درس با جدیت از سوی آموزش و پرورش سبزوار پیگیری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز