خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

توزیع بیش از پنج میلیون لیتر نفت سفید در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۳۹۲

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین با اشاره به اینکه تاکنون پنج میلیون و ۷۰ هزار لیتر نفت سفید برای مصرف سوخت فصل سرما در این استان توزیع شده، گفت: هیچ مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز مناطقی که از نعمت گاز طبیعی بهره مند نیستند، نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لطف الله مسعودی با اعلام این خبر گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر از نفت سفید توزیع شده در استان مربوط به مناطق روستایی صعب العبور از جمله بخش طارم سفلی و رودبار الموت شرقی و غربی بوده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین با اشاره به اینکه سال گذشته میزان نفت سفید توزیع شده در سطح استان بالغ بر ۶ میلیون لیتر بود که سه میلیون لیتر آن به مناطق صعب العبور تخصیص یافت و خاطرنشان کرد: کاهش توزیع نفت سفید به علت گازدار شدن بسیاری از روستاها و خانوارهای روستایی بود.

به گفته مسعودی، در حال حاضر ۱۳ هزار خانوار روستایی مناطق مختلف استان قزوین از سهمیه سوخت نفت سفید بهره مند هستند.

این مسئول ادامه داد: توزیع نفت سفید به مناطق مختلف و صعب العبور استان توسط تانکرها صورت گرفته و ۸۷ فروشندگی مستقر در این مناطق توزیع آن را برعهده دارند.

وی اضافه کرد: این درحالی است که توزیع نفت سفید به روستاهای فاقد گاز استان قزوین از تابستان آغاز و خانوارها با دریافت آن نسبت به ذخیره سازی آن برای فصل سرما اقدام لازم را به عمل آورده اند.

مدیر شرکت پخش فرآورده هیا نفتی منطقه قزوین با اشاره به سهمیه خانوارها از نفت سفید، اظهار داشت: برای فصل پاییز خانوارهای یک و ۲ نفره ۶۰۰ لیتر، سه و چهار نفره ۷۰۰ و پنج نفر به بالا ۸۰۰ لیتر و برای فصل زمستان نیز هر خانوار یک و ۲ نفره ۶۰۰ لیتر، سه و چهار نفره ۷۰۰، پنج و ۶ نفره ۷۵۰ و خانوارهای ۷ نفره به بالا نیز ۸۰۰ لیتر در نظر گرفته شده است.

مسعودی یادآور شد: این در حالی است که علاوه بر توزیع نفت سفید بین خانوارها، تمامی فروشندگی ها نیز برای فصل سرما اقدام به ذخیره سازی مخازن خود برای مواقع احتمالی نیز مبادرت کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز