خبرگزاری کار ایران

طی پنج ماه ابتدایی سال جاری؛

26 درصد گاز استان قزوین توسط واحدهای تولیدی مصرف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۸۷۸

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: طی پنج ماه ابتدایی سال جاری واحدهای صنعتی استان بیش از 552 میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند که 26 درصد مصرف گاز استان را شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری با اشاره به وضعیت استفاده از گاز طبیعی در استان گفت: طی پنج ماه ابتدایی سال جاری واحدهای صنعتی استان بیش از 552 میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند که 26 درصد مصرف گاز استان را شامل می‌شود که در مجموع 2 هزار و 856 واحد تولیدی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: به زودی دو ناحیه صنعتی معلم کلایه و طارم از نعمت گاز بهره‌مند شده و تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی دارای گاز در استان به 14 مورد خواهد رسید؛ منطقه نیکویه و کوهین نیز فاقد گاز طبیعی هستند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 279 واحد صنعتی در استان درخواست گاز کرده‌اند که بخشی از  آن‌ها به زودی از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول بیان کرد: شرکت گاز وظیفه تامین گاز واحدهای تولیدی را به عهده دارد؛ با وجود این با توجه به در پیش بودن فصل سرما نامه نگاری‌های لازم برای ذخیره سوخت دوم انجام شده تا صورت بورز شرایط خاص از جمله یخ بندان واحدهای تولیدی امکان استفاده از سوخت جایگزین را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز