خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان:

۲۱۰ نیرو در طرح زمستانه پلیس راه گلستان حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۳۴۷

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: پلیس راه فرماندهی انتظامی استان، با ۲۱۰ نیرو و ۸۷ تیم در ۱۰ پاسگاه پلیس راه به صورت شبانه‌روزی در طرح زمستانه حضور دارند.

به گزارش ایلنای گلستان، سرهنگ "محمود شهرکی" اظهار داشت: طرح زمستانه پلیس راه استان در هزار و ۶۰۰ کیلومتر از جاده‌های گلستان که ۷۰۰ کیلومتر آن کوهستانی است به اجرا گذاشته شده است.

وی بیان کرد: در مدت زمان اجرای این طرح، سه جاده گرگان - شاهرود - گرگان از جاده‌های خوش‌ییلاق و توسکستان در کنار مسیر ارتباطی استان‌های گلستان و خراسان شمالی از طریق پارک ملی گلستان بیشتر از همه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان گفت: تسهیل در عبور و مرور، ایمنی وسائل نقلیه در همه معابر برون شهری در زمان تغییرات جوی و بارش‌ها و همچنین مدیریت بر حوادث احتمالی ترافیکی، با همکاری و هماهنگی سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه از اهداف اصلی اجرای این طرح است.

سرهنگ شهرکی اضافه کرد: این طرح برای افزایش حضور گسترده، مقتدرانه و موثر پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس در جاده‌ها به ویژه مناطق کوهستانی و برف‌گیر، استفاده حداکثری از توان پرسنلی، خودرویی و تجهیزاتی پلیس راه به ویژه در مناطق کوهستانی و سردسیر، امدادرسانی سریع و به موقع به مسافران و در راه‌ماندگان و اطلاع‌رسانی سریع در مورد راه‌هایی که تردد در آنها، مخاطرات جانی به همراه خواهد داشت، به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز