خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه گلستان خبرداد؛

لغزندگی جاده‌های استان/ رانندگان از سفر غیرضروری پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۳۵۷

رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: جاده‌ها لغزنده است و رانندگان از سفرهای غیرضروری به ویژه در مناطق کوهستانی و سردسیر استان پرهیز کنند.

به گزارش ایلنای گلستان، سرهنگ محمود شهرکی گفت: با توجه به بارش برف در ارتفاعات و کاهش محسوس دما به ویژه در محور توسکستان گرگان و محور خوش ییلاق آزادشهر ضروریست رانندگان سفرهای خود را به این مناطق لغو کنند.

وی ادامه داد: نیرو‌های راهداری و پلیس راه در این دو محور مواصلاتی استان مستقر هستند و در صورت لزوم به رانندگان خدمات ارائه می‌دهند.

سرهنگ شهرکی با بیان اینکه رانندگان هنگام عبور از جاده‌های کوهستانی استان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند افزود: رانندگان به دلیل لغزندگی جاده‌ها هنگام تردد حتما، به جلو توجه کافی داشته باشند و فاصله طولی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه گلستان گفت: در این روز‌های بارانی که تصادفات خسارتی افزایش می‌یابد توصیه می‌شود پس از تصادف خودرو را به کنار جاده منتقل کنید تا در اسرع وقت پلیس به محل حادثه اعزام شود.

هم اکنون در بیشتر مناطق گلستان باران می بارد و دمای هوا نیز نسبت به دیروز تا پنج درجه کاهش یافته است.

بر اساس پیش بینی هواشناسی گلستان، ضمن تداوم بارش باران، از عصر امروز احتمال بارش برف در مناطق سردسیر و پایین تر از ارتفاعات استان نیز وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز