خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

اکیپ‌های راهداری قزوین برای زمستان آماده باش شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۲۷۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در سال جاری 25 اکیپ راهداری با 300 دستگاه ماشین آلات خدمات رسانی خواهند داشت و برای زمستان در آماده باش قرار داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار علی ابراهیمی در افتتاحیه مراسم رزمایش طرح زمستانی که در قرارگاه پلیس راه برگزار شد، گفت: طرح رزمایش زمستانی با همراهی دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی، راهداری، هلال احمر و اورژانس برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در طول دو سال گذشته برای ارتقای طرح رزمایش زمستانی اقدامات خوبی صورت گرفته است؛ البته خدمات پلیس بدون تعطیلی و در تمام طول سال ادامه دارد.

وی عنوان کرد: در سال جاری شاهد افزایش 40 درصدی تردد خودروها در سطح راه‌های استان بودیم، باوجود این با تلاش‌های صورت گرفته میزان سوانح کاهش پیدا کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین هم در این مراسم گفت:  قزوین با دارا بودن 167 کیلومتر گردنه برف‌گیر جزء 11 استان برف‌گیر کشور است و در همین راستا در زمستان آماده باش قرار داریم.

جواد حق لطفی ادامه داد: برای عملیات برف‌روبی 30 هزار تن شن و ماسه در انبارهای راهداری ذخیره شده است و مشکل خاصی در این حوزه نداریم.

این مسئول تاکید کرد: با توجه به اینکه روزانه حدود یک میلیون خودرو از سطح راه‌های استان عبور می‌کنند در کنار هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات رسان، برای کاهش حوادث جاده‌ای همکاری رانندگان و رعایت نکات ایمنی هم اهمیت قابل توجهی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز