خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

نمایشگاه شب یلدا در ارومیه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۷۵۵

سرپرست معاونت اموربازرگانی و توسعه تجارت صمت آذربایجان غربی گفت: همزمان با روزهای پایانی پاییز و فرا رسیدن شب یلدا نمایشگاه عرضه محصولات ویژه شب یلدا در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه برگزار می شود.

اسد فرهمند در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: نمایشگاه شب یلدا ارومیه از ۲۳ تا ۲۹ آذرماه در بیش از ۱۰۰ غرفه برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه  در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی از ساعت ۱۶ عصر الی ۲۲ شب برای بازدید عموم مردم دایر خواهد بود.

فرهمند هدف از برپایی این نمایشگاه را احیای سنت دیرینه ایرانی و زنده نگه داشتن آداب و رسوم ایرانیان در شب یلدا عنوان کرد و گفت: سعی شده تا در این نمایشگاه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

سرپرست معاونت اموربازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان ارایه کالاهای مرتبط با آیین شب یلدا و فروش ویژه زمستانه و مورد نیاز شهروندان، ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز را از جمله خدماتی عنوان کرد که در  این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

فرهمند تاکید کرد: در این نمایشگاه انواع حلوا، خشکبار، آجیل، پشمک، شیرینی، تنقلات شب یلدا و همچنین مواد پروتینی اعم از گوشت مرغ، گوشت قرمز، ماهی و غیره در معرض دید و خرید مردم قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز