خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری قزوین عنوان کرد:

ضرورت رعایت عدالت در تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۲۵۴

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز باید عدالت برقرار شود و اولویت با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و مجللی باشد که اشخاص مرفه برای تفریحات خود ایجاد کرده و در کنار آن‌ها باید قانون نسبت به اتاقک‌های غیرمجاز نیز اجرایی شود.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی در نشست هم اندیشی پیرامون پیشگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی که در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: در حوزه پیشگیری و اجرای احکام مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز اقدامات خوب و قابل تقدیری در استان صورت پذیرفته است، اما رضایت‌مندی کامل حاصل نشده و باید تلاش‌ها در این حوزه بیشتر شود، تا شاهد این حجم از ساخت و ساز غیرمجاز نباشیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: بر اساس بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای تخریب و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سال گذشته، استان قزوین رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده و این نتیجه تلاش‌ها و زحمات همه دستگاه‌ها و نهاهای متولی و مرتبط است و امیدواریم در سال جاری نیز نتیجه اقدامات مثمر ثمر واقع شود.

وی تاکید کرد: بدون شک عدم رعایت عدالت در تخریب‌ها نیز می‌تواند موجب نارضایتی شود.

مقام ارشد قضایی در استان قزوین عنوان کرد: اقدام در راستای تبصره 2 ماده 10 نسبت به تشکیل پرونده قضایی راهکار بهتری است و آثار آن با صدور احکام قضایی قابل قیاس نیست و این موضوع باید در راستای اقدامات پیشگیرانه بیشتر مورد توجه قرار گیرد و با استفاده از این ظرفیت قانونی نباید اجازه داد ساخت و ساز غیرمجاز شکل گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز