خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین عنوان کرد؛

راه‌اندازی دبیرخانه همکاری‌های مشترک دانشگاه‌ها و مدیریت شهری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۰۵۱

رئیس شورای شهر قزوین گفت: به منظور استفاده از ظرفیت مراکز پژوهشی و دانشگاه‌های استان، دبیرخانه و کارگروه تخصصی این موضوع در شهرداری قزوین راه اندازی می‌شود و در راستای برقراری تعاملات دوسویه با استفاده از ظرفیت نخبگان مشکلات و چالش‌های شهری شناسایی و حل و فصل خواهد‌ شد.

به گزارش ایلنا، علی فرمانی در نشست هم اندیشی اعضای شورا با رئیسان دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی استان که به مناسبت هفته پژوهش در تالار مردم برگزار شد، اظهار کرد: همراهی دانشگاهیان و دانشجویان در اداره شهر با تفکر علمی و بر پایه علوم دانش بنیان و نوآور و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های پژوهشی به تناسب ظرفیت‌های مشترک قابل بهره‌برداری طرفین می‌تواند تاثیر بسزایی در برون رفت از چالش‌ها و مشکلات شهری داشته باشد.

رئیس شورای شهر قزوین افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان در عرصه‌های تصمیم‌سازی و مدیریت شهری به تخصصی شدن کارها و حل مسایل کمک فراوانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جلسات هم اندیشی باعث ایجاد فضای گفتمان سازی خواهد شد تصریح کرد: اگر بتوانیم تعاملات موثر با نهادهای علمی و پژوهشی را در بخش‌های تصمیم سازی داشته باشیم ضریب خطادر عملکردها به حداقل خواهد رسید.

رئیس شورای شهر قزوین به فعال شدن مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری قزوین و افتتاح این مرکز در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت:در این مرکز از تفکرات علمی و تخصصی در مدیریت شهری استفاده خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز