خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان تاکید کرد:

لزوم پرهیز از پاسکاری مردم بین ادارات

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۷۵۷

استاندار گیلان در دیدار نماینده وزیر نیرو در تأمین زیرساخت های آب و برق طرح های ملی مسکن بر ضرورت هم‌پوشانی دستگاه‌ها نسبت به یکدیگر برای بهبود خدمات به مردم تأکید کرد و گفت: مدیران و کارکنان از پاسکاری مردم بین ادارات پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی امروز در دیدار موسی زارع پور نماینده وزیر نیرو در تأمین زیرساخت های آب و برق طرح‌های ملی مسکن بر ضرورت هم‌پوشانی دستگاه‌ها نسبت به یکدیگر برای بهبود خدمات به مردم تأکید و تصریح کرد: فرهنگ ما می‌توانیم که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است باید سرلوحه امور مدیران باشد.

وی به وجود جمعیت بالای مردمی در مسکن مهر اشاره و با بیان اینکه برای رفع محرومیت و نواقص باید اهتمام ویژه داشت و تصمیم‌گیری کرد، گفت: مشکلات تعاونی مسکن مهر انزلی به عنوان الگو بررسی شد و با تفویض اختیار به معاون عمرانی استاندار، شهرستان‌های دیگر نیز باید برهمین اساس مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر لزوم بررسی و تعیین تکلیف مشکلات مسکن مهر سراسر استان تا جلسه آتی شورای مسکن، افزود: برای رفع موانع، در صورت نیاز از سطح ملی نیز پیگیری می‌شود.

وی بر لزوم پرهیز مدیران و کارکنان از پاسکاری مردم بین ادارات تأکید و مسئولان مرتبط را موظف به حضور در میان مردم به صورت گروهی کرد و گفت: شنیدن مشکلات مردمی و تصمیم‌گیری برای رفع آن مشکل، سطح اعتماد و امید را ارتقا می‌بخشد.

نماینده وزیر نیرو در تأمین زیرساخت های آب و برق طرح های ملی مسکن به توجه ویژه دولت درخصوص تأمین مسکن شهری و روستایی برای متقاضیان اشاره کرد و گفت: با کاهش هزینه تأمین زیرساخت‌ها می‌توانیم خدمات پایدار و مطلوب‌تری به مردم ارائه کنیم.

موسی زارع پور احصاء مشکلات موجود در مسکن های مهر استان را گامی مؤثر در پیشبرد امور دانست و افزود: برای تقویت زیرساخت‌ها و خدمات‌رسانی به واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده نیز باید چاره‌اندیشی شود.

در این دیدار که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز حضور داشت، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران عامل آب و فاضلاب و توزیع برق استان گزارشی از زیرساخت‌های مسکن مهر و نیازمندی‌ها ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز