خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال برای ساماندهی گرمایش مدارس خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۲۵۶

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات این نهاد برای تجهیز مدارس استان به سامانه‌های گرمایشی استاندارد اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا از مشهد، جاسم حسین پور در این باره اظهار داشت: هم اینک برای گرم کردن ۱۰ هزار کلاس درس در استان خراسان رضوی همچنان از بخاری گازی استفاده می شود، که این امکانات باید استانداردسازی شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: حذف شعله مستقیم و تجهیز تمام مدارس استان به سامانه‌های گرمایش موتورخانه و کاملا استاندارد در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

حسین پور افزود: با استمرار جذب اعتبار طی سالهای آتی تمامی کلاس هاس درس باقی مانده خراسان رضوی به سامانه‌های گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز گفت: اکنون ۹۰ درصد مدارس این شهرستان به سامانه گرمایشی موتورخانه و کاملا استاندارد مجهز هستند.

سیدولی‌الله حسینی افزود: برخی مدارس مناطق روستایی و شهری در فهرست طرح تخریب قرار دارند که همچنان سامانه آنها گازسوز است و البته تامین سامانه های گرمایشی ایمن و استاندارد برای تمامی مدارس در دستور کار است.

وی ادامه داد: در ماه‌های گذشته و قبل از فرارسیدن فصل سرما ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی وضعیت گرمایشی و برخورداری مدارس شهرستان از حرارت مرکزی شوفاژ هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز