خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه ۴ شهرداری قزوین:

تعدادی از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محله عارف تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۵۸۶

مدیر منطقه ۴ شهرداری قزوین گفت: با حکم قضایی چند مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محله عارف توسط عوامل اجرایی این منطقه تخریب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، داریوش قاسمی با علام این خبر گفت: توسط واحد اجراییات این منطقه با حکم قضایی و برابر با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با یگان امداد نیروی انتظامی شهر قزوین، کلانتری ۱۷ غیاث آباد و اداره کل مسکن و شهرسازی، مستحدثات غیرمجاز درمحله عارف واقع در ناحیه آزادگان تخریب شد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قزوین افزود: مأموران تخلفات ساختمانی به طور شبانه روزی و مستر و به صورت محسوس و نامحسوس به منظورمقابله با ساخت و ساز‌های غیر‌مجاز در سطح شهر گشت زنی کرده و از هر‌گونه تخلفات ساختمانی جلوگیری می‌کنند.

قاسمی بیان کرد: در ادامه برخورد قانونی منطقه چهار با ساخت و سازه‌های غیر مجاز واحد سد معبر و پلیس تخلفات ساختمانی این منطقه با گشت زنی در سطح شهر چند مورد از افرادی که به صورت غیرقانونی اقدام به ساخت و ساز کرده بودند را با حکم معاون محترم دادستان قزوین و همکاری نیروی انتظامی تخریب کردند.

وی افزود: ساخت و ساز‌های شهری به صورت غیرقانونی و بدون نظارت کارشناسانه نه تنها موجب آسیب زدن به سیما منظر شهری می‌شود بلکه چهره شهر، مبلمان شهری و روند شهرسازی را با مشکل روبرو می‌سازد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین گفت: بر اساس ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها مالکین اراضی و املاک واقع در محدوده شهر و حریم آن قبل از هر اقدام عمرانی یا تفکیک اراضی و شروع ساخت و ساز می‌بایست از شهرداری پروانه اخذ نمایند در غیر این صورت اگر فردی یا مالکی اقدام به ساخت ساز غیر مجاز نماید شهرداری به طور جدی و قاطع بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز