خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

ممانعت از ساخت و ساز های غیر مجاز در مهاباد/ کسانی که با تهدید و تطمیع شهرداری، اقدام به ساخت و ساز کنند، برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۱۳۲

دادستان مهاباد از دستور جدی به شهرداری و نیروی‌انتظامی در باره جلوگیری از حوادث مشابه با متروپل در سطح این شهرستان و ممانعت از ساخت و سازهای غیر مجاز در مهاباد خبر داد.

مهراب پور اکبر دادستان عمومی و انقلاب مهاباد در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به حادثه اخیر در ساختمان متروپل آبادان که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز و بروز خسارات مالی زیادی شد، تاکید کرد: موضوع نظارت بر ساخت و سازها و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با هدف پیشگیری از بروز حوادث مشابه از مدت ها قبل با جدیت از سوی این دادستانی دنبال می گردد.

 وی افزود: در ماه‌های اخیر دستورات قضایی موکّد به شهرداری و مرجع انتظامی و سایر نهادهای متولی صادر شده تا با جدّیت با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد و نسبت به توقیف کلیه ماشین آلات و تجهیزاتی که در این زمینه فعالیت می کنند اقدام شود.

پوراکبر در این باره افزود: اخیراََ تعدادی   با نادیده گرفتن مقررات قانونی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در قالب پیمانکاری و شرخری برای سایرین کرده و سعی می‌کنند اقدامات غیرقانونی خود را با تهدید و تطمیع عوامل اجرائیات شهرداری و سایر نهادهای متولی پیش ببرند که این دادستانی دستورات قاطع به مرجع انتظامی جهت شناسایی و بازداشت آنان را صادر کرده است و هیچگونه مماشاتی در برخورد با چنین اشخاصی که نظم و امنیت جامعه را به هم می زنند وجود نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا،برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز و تجاوز به اراضی ملی یکی از مطالبات   مردم شهرستان مهاباد است که با جدیت از سوی دادستان مهاباد در مقام مدعی العموم پیگیری گردیده است

طی هفته های گذشته نیز برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز در سطح شهر مهاباد به شدت از سوی مراجع مسئول دنبال شده و چندی پیش با دستور دادستانی تعدادی از سازه های غیر مجاز حاشیه سد مهاباد نیز تخریب شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز