خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری ایلام؛

زیرساخت فیبر نوری و برق مرز چیلات تکمیل شد/تکمیل زیرساخت‌های راه و آب مرز چیلات با جدیت پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۴۶۶

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در جریان بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از مرز چیلات از تکمیل زیر ساخت های فیبر نوری این مرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، محمدسبحان حسنی روز پنجشنبه ۱۰ آذر در جریان بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده حوزه جنوب در مجلس از مرز چیلات اظهار داشت: بسیاری از زیرساخت های مرز چیلات در حوزه تامین فیبر نوری و برق تکمیل شده و در حوزه راه و آب شرب بخشی از کار ناتمام است که با جدیت پیگیری می شود.

وی افزود: با توجه به دستور استاندار برای تکمیل زیرساخت های این مرز، لذا از آسفالت جاده دسترسی که ۲۸ کیلومتر است چهار کیلومتر باقی مانده که در دست اقدام است.

معاون استاندار ایلام با اشاره به ۲۰ کیلومتر طول خط انتقال آب شرب به بازارچه و مرز چیلات و حفر چاه در این خصوص تاکید کرد: از ۲۰ کیلومتر خط انتقال عملیات اجرایی ۱۰ کیلومتر انجام و مابقی نیز در دست اقدام است.

حسنی یادآور شد: با توجه به تاکید استاندار و پیگیری ها و اقدامات، در نظر است اربعین سال آینده شاهد تردد زوار از مرز چیلات باشیم.

وی اضافه کرد: نیازمندی هایی طرف عراقی دارد که اعلام آمادگی برای کمک به کشور عراق کرده ایم، از جمله آنها در حوزه تامین برق، جاده و زیرساختی و تامین آب شرب است تا طرف عراقی در بازگشایی این مرز تسریع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز