خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

هدف شهرداری ارومیه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با اولویت ایجاد درآمد پایدار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۴۳۳

شهردار ارومیه گفت: یکی از اهداف مدیریت شهری ارومیه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با اولویت ایجاد درآمد پایدار است.

حسین مهدیزاده در گفت‌وگو با ایلنا، بیان کرد: اولویت اول شهرداری ارومیه، تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی است که از دوره‌های قبل مدیریت شهری در سطح شهر به جا مانده است.

وی افزود: این پروژه‌ها که سن برخی از آن‌ها به ۱۰ تا ۱۵ سال می‌رسد، به نوعی سرمایه شهر را دپو کرده و هیچ آورده‌ای برای شهروندان و شهرداری به همراه ندارند.

شهردار ارومیه گفت: به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، پروژه‌هایی که بتوانند برای شهر درآمد پایدار به همراه داشته باشند نیز  در اولویت قرار دارند.

مهدیزاده، کمربندی دوم ارومیه و تقاطع غیر همسطح آذربایجان را نمونه ای از پروژه ها نیمه تمام شهری  عنوان کرد و گفت: در هفته گذشته شاهد افتتاح بخشی از پروژه تقاطع آذربایجان بودیم که در تلاش هستیم این دو پروژه را به سرانجام رسانیم تا مشکل ترافیک شهری در ارومیه کاهش پیدا کند.

شهردار ارومیه، با فعال شدن و تکمیل این پروژه‌ها که در دوره مدیریت شهری قبلی رها شده بود، می‌توان مشکل گردش مالی که چند سالی است شهرداری با آن مواجه است را کاهش داد که این موضوع زمینه ساز خدمات دهی مناسب‌تر به شهروندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز