خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در استان سمنان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۶۰۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی از 6 تا 9 آذرماه سالجاری در سمنان برگزار می‌شود.

محمدرضا قاسمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه  این نمایشگاه در سمنان کیلومتر 3 جاده دامغان جنب اداره کل گمرک محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی سمنان برگزار می‌شود،  گفت: این نمایشگاه با حضور 70 شرکت از 14 استان به مدت 3 روز از ساعت 14 تا 20 پذیرای بازدید کنندگان است.

قاسمی اظهار کرد: سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در استان سمنان شامل صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده های آبی و آبرسانی، گل و گیاه، تجهیزات گلخانه ای، دام و طیور، آبزیان و دامپزشکی است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان، با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف معرفی پتانسیل ها و توانمندی‌های استان سمنان و سایر استان‌ها و همچنین انتقال آخرین اطلاعات و فناوری‌های بخش کشاورزی به جامعه هدف برگزار می‌شود، افزود: فراهم کردن بستر توسعه صادرات محصولات کشاورزی و معرفی و نمایش دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان از دیگر اهداف نمایشگاه است.

قاسمی با بیان اینکه در این نمایشگاه پشتیبانی از محصول و ایجاد فضایی برای بررسی مشکلات مشتریان توسط شرکت‌های پخش و فروش نیز انجام می‌شود، تصریح کرد: ایجاد زمینه و فرصت مناسب برای بهره‌برداران جهت ارائه مسائل خود و دریافت راه حل ها، ازدیگر مزایای این نمایشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز