خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

طرح راهداری زمستانی گلستان در ۳۶۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی در حال اجرا است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۴۸۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: طرح راهداری زمستانی گلستان در ۳۶۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی در حال اجرا است و ۵۰ درصد ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در این طرح نیاز به نوسازی دارند.

عادل مصدقی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: طرح راهداری زمستانی در ۳۶۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی در قالب ۲۶ اکیپ و ۳۷۰ نفر نیرو درحال اجرا است. ۱۰ هزار تن شن و نمک در انبارهای استان ذخیره شده است.

وی ادامه داد: درحال حاضر ۵۰ درصد ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری گلستان نیاز به نوسازی دارند که بیش از ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و عمر بعضی از دستگاه ۲۵ سال و بعضی ۳۵ سال است.

وی گفت: در سفر ریاست جمهوری سال گذشته به استان ۶۰ میلیارد تومان برای نوسازی ماشین آلات راهداری گلستان مصوب شد که ۱۲ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

مصدقی بیان کرد: گلستان ۶۸۰ کیلومتر بزرگراه وراه شریانی واصلی دارد که ۱۹۲ کیلومتر آن روشنایی دارد که متاسفانه درماه های گذشته بدلیل سرقت های کابل وترانس ها حدود ۱۰۰ کیلومتر در محورهای اصلی روشنایی آن خاموش شد.

وی گفت: برای در راه ماندگان فصل زمستان ۱۴ پایگاه ثابت و سیار راهداری در نظر گرفته شده و طول راه های استحفاظی گلستان ۵۲۵۰ کیلومتر است که ۷۵۱ کیلومتر اصلی و ۳۸۰ کیلومتر بزرگ راه است.

وی خاطر نشان کرد: راهداران و گشت های راهداری و ترابری درنقاط پرتصادف استان حضور دارند و رانندگان درجاده ها فاصله طولی و سرعت مطمئنه داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز