خبرگزاری کار ایران

گشت ساماندهی دستفروشان حریم راه های گلستان راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۰۷۲

رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از راه اندازی گشت ساماندهی دستفروشان حریم راه های استان بویژه در سه کریدور مهم شهرستان گرگان خبرداد.

به گزارش ایلنای گلستان، مهدی یوسفی نژاد گفت: این گشت پیرو تاکید مقامات قضایی استان مبنی بر ساماندهی دستفروشان حاشیه راهها با هدف امنیت ترافیکی راه اندازی شده است.

به گفته وی، مهمترین محورهای تحت پوشش این گشت سه کریدور مهم گرگان- آق قلا، گرگان- یساقی و گرگان-جلین و همچنین خروجی گنبد است.

یوسفی نژاد ادامه داد: در این گشت سه راهدار از مرکز استان و ستاد اداره کل حضور دارند و در نهایت احترام و دوستانه موضوع امنیت حریم راهها را به آنها یادآوری می کنند.

وی، حریم راه را متعلق به عموم جامعه و از مسوولیت های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برشمرد و گفت: ماده 7 قانون راهداری به موضوع حفظ و صیانت از حریم راهها و امنیت ترافیکی جاده ها با ساماندهی دستفروشان تاکید داشته است.

به گفته یوسفی نژاد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز بناست با اعطای کد یکتا به دستفروشان، آنها را ساماندهی می کند و به رسمیت بشناسد.

وی افزود: همچنین مناطقی از جمله تفرجگاهها، اسکله بنادر ترکمن و گز، جنگل دلند و قرق و سایر مکان های تفرجگاهی استان بعنوان مکان مناسبی برای گسترده شدن دستفروشان در نظر گرفته شده و درحال پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز