خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

۵۱ پروژه در حوزه راهداری گلستان در هفته دولت افتتاح وکلنگ زنی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۴۱۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: در هفته دولت سالجاری ۵۱ پروژه عمرانی در استان کلنگ زنی و یا افتتاح می شود و تمهیدات لازم برای جابه جایی زائران اربعین دیده شده است.

مهدی میقانی با حضور درخبرگزاری ایلنای گلستان اظهارکرد: در هفته دولت سالجاری ۵۱ پروژه عمرانی در سطح گلستان  با اعتبار ۳۱۲ میلیارد و ۸۵۹ میلیون تومان کلنگ زنی وافتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد:  تعداد ۳۹ پروژه با ۱۹۵ میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان به بهره برداری می شود و عملیات اجرایی ۱۲ پروژه نیز با ۱۱۷ میلیارد و ۳۶۶ میلیون تومان آغاز می شود.

میقانی تصریح کرد: درحال حاضر ببش از  ۹۰ درصد جمعیت روستایی گلستان از راه آسفالته برخوردار هستند و در سفر ریاست جمهوری به استان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های استان مصوب شد که به شکل مقطعه ای واریز می شود.

وی بیان کرد: برای  پیاده‌روی اربعین نیز تمهیدات لازم برای جابه‌جایی زائران استان گلستان اندیشیده شده است و سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز آماده دریافت پیشنهادات، نظرات مسافران و زائرین در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر‌های اربعین در استان خواهد بود.

میقانی افزود: برای نگهداری راه‌های استان به صورت سالانه ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش می شود اما متاسفانه کمتر از نصف این مبلغ اختصاص می یابد.

وی خاطرنشان کرد: گلستان نزدیک به ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۷ درصد از این جمعیت را روستاییان تشکیل می‌دهند و بیش از پنج هزار کیلومتر بزرگ‌راه، راه اصلی، فرعی و روستایی دراستان وجود دارد که بیش از سه هزار کیلومتر آن در مناطق روستایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز