خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد:

مدت زمان توقف برای بارگیری و تخلیه ناوگان باری اصلاح شد/در گلستان حدود ۱۲ هزار ناوگان باری فعالیت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۷۵۳

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با نشست 224 شورای عالی هماهنگی ترابری کشور، مدت زمان توقف برای بارگیری و تخلیه ناوگان باری داخلی اصلاح شد.رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با نشست 224 شورای عالی هماهنگی ترابری کشور، مدت زمان توقف برای بارگیری و تخلیه ناوگان باری داخلی اصلاح شد.

به گزارش ایلنای گلستان، محسن یازرلو اظهارکرد: این مساله مرتبط با بندهای 16 و 17 شرایط عمومی حمل و نقل جاده ای داخلی کالا بوده که طی مصوبه این نشست اصلاح شده است.

به گفته وی، براساس این مصوبه، چنانچه رانندگان و ناوگان های باری کامیون پس از صدور حواله بارگیری و یا پس از رسیدن به محل تخلیه بار بیشتر از 7 ساعت بدلیل نبود امکانات صاحب کالا و یا دلایل غیر موجه دیگر معطل بمانند،شرکت یا موسسه حمل و نقل اعزام کننده کامیون به نیابت از صاحب کالا موظف به پرداخت حق توقف بارگیری به راننده یا مالک کامیون است.

یازرلو با اشاره به اینکه قبل از این مصوبه این مدت 12 ساعت بوده، دامه داد: این مساله برای کامیون های یخچالدار 4 ساعت تعیین شده است.

وی خاطر نشان کرد: در استان گلستان 80 شرکت حمل و نقل کالا با حدود 12 هزار راننده و 11 هزار و 950 ناوگان باری فعالیت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز