خبرگزاری کار ایران

نخستین مسابقه طراحی و دوخت پوشش اجتماع در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۹۰۱

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین از برگزاری نخستین مسابقات آزاد طراحی و دوخت پوشش اجتماع در راستای توسعه فضای رقابتی سالم و هیجان انگیز بین هنرمندان علاقمند به فعالیت‌های هنری در این حوزه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید محمود عرب با اشاره به برگزاری مسابقات طراحی و دوخت پوشش اجتماع گفت: هدف این مسابقه ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده‌ها و طرح‌های ایرانی، فراهم آوردن زمینه مناسب برای کشف و بروز استعدادهای خلاق در زمینه پوشاک، دوخت، نساجی، بافت پارچه است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین ادامه داد: معرفی صنایع فرهنگی و ایرانی حوزه مد و لباس برای مخاطبان و جامعه، ایجاد فضای مناسب برای انتقال و تبادل دانش رسمی و بومی در حوزه مد و لباس، ارائه الگوهای ملی، اسلامی و زیبا به خانواده‌ها از دیگر اهداف این مسابقه است.

وی عنوان کرد: این مسابقه با همکاری دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۳ تهران برگزار می‌شود و شرکت در این مسابقات برای عموم رایگان و آزاد است.

این مسئول افزود: زمان ثبت نام و ارسال آثار در مسابقه از تاریخ ۱۴۰۱/۹/۱ لغایت ۱۴۰۱/۱۰/۱ است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز