خبرگزاری کار ایران

صادرات محصولات کشاورزی در قزوین شتاب می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۹۵۱

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین گفت: برای افزایش توسعه صادرات محصولات کشاورزی استان به کشورهای خارجی آمادگی وجود دارد و آماده افزایش همکاری‌ها در راستای توسعه صادرات محصولات کشاورزی هستیم.

به گزارش ایلنا، حسین عمیدی در دیدار با مسئولان جهاد کشاورزی استان گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای افزایش مبادلات تجاری در بخش کشاورزی استان قزوین نهفته است که با فرصت‌های پیش رو می‌توان آهنگ صادرات را شتاب بخشید.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین ادامه داد: از ظرفیت‌های موجود در این حوزه برای ارتقای صادرات بهره خواهیم برد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هم در این جلسه به چشم اندازهای صادرات محصولات کشاورزی از استان قزوین به کشورهای خارجی اشاره کرد و گفت: استان قزوین در یک سال گذشته با همکاری اتاق بازرگانی توانسته با هیأت‌های تجاری مختلف خارجی گفت‌وگو کند.

رضا افلاطونی اضافه کرد: کشت فراسرزمینی، صادرات ۱۰هزار و ۲۰۳ تن انواع محصولات باغی و صیفی از استان قزوین به کشورهای کانادا، لهستان، روسیه، امارات، قطر و عراق و همچنین موافقت برای تبادل تجاری غلات بین قزوین و استان اولیانوفسک روسیه تنها بخشی از دستاوردهای تجاری و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی بوده که این مهم درحال شتاب گرفتن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز