خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزش و پرورش اردبیل با شرکت گاز استان/ مشارکت دانش‌آموزان پایه ششم در اجرای طرح همیاران گاز

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۵۷۵

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش استان با هدف اطلاع رسانی مصرف ایمن و صرفه جویی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست هم اندیشی شرکت گاز استان اردبیل با اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد و به دنبال آن تفاهم نامه ای در راستای مصرف بهینه گاز، اطلاع رسانی مصرف ایمن و استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش و فرهنگ سازی صرفه جویی منعقد شد.

میرسعید سید متین مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در این نشست با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در کمک به اصلاح الگوی مصرف گاز طبیعی اظهار کرد: شرکت گاز استان آمادگی کامل برای عبور از فصل سرما را دارد اما در هر حال صرفه جویی برای جلوگیری از هدررفت این نعمت الهی در هرفصلی لازم و ضروری است.

وی خواستار مصرف بهینه گاز در کارخانجات و واحد های تولیدی شد و گفت: لازم است کارخانجات و واحد های تولیدی برای جلوگیری از افت فشار گاز خصوصا در فصل سرما، صرفه جویی لازم را به عمل آورند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از اعلام آمادگی این شرکت برای بهینه سازی موتور خانه های خانگی و اداری خبر داد و گفت:در کنار این بهینه سازی موتور خانه ها یک امر ضروری برای جلوگیری از هدر رفت گاز است توصیه ما به هم استانی ها کنترل دمای رفاه در منازل است که تبیین و فرهنگ سازی آن می تواند از طریق آموزش و پرورش به نفع مطلوبی انجام گیرد.

سیدمتین در بخش دیگر از سخنان خود به حوادث ناشی از گاز گرفتگی، انفجار، آتش سوزی و... در سال گذشته اشاره کرد و گفت: متاسفانه بی احتیاطی و عدم آشنایی با نکات ایمنی استفاده وسایل گرمایشی و گاز و سهل انگاری ها باعث شد در سال گذشته حوادث تلخی متوجه تعدادی از هم استانی ها شود؛ در این راستا نیز آموزش و پرورش و صدا سیما می‌تواند بازوی قدرتمند شرکت گاز در آموزش نکات ایمنی به مردم باشند.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد با عقد این تفاهم نامه بین شرکت گاز و آموزش و پرورش استان قرار است طرح همیاران گاز در بین دانش آموزان پایه ششم اجرا شود که در این زمینه مربیان همیاران گاز برای آموزش مفاهیم در مدارس حضور خواهند یافت؛ شرکت گاز تمامی هزینه های اجرایی این طرح را عهده دار است.

انتهای پیام/
یلدا چابک
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز