خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار استان بوشهر خبرداد؛

ایجاد ۲۳ هزار فرصت شغلی برای مهارت آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۴۰۹

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ایجاد بیش از ۲۳ هزار فرصت شغلی جدید برای افراد دارای مهارت در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مصدق کشاورزی با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف کارآفرینی گفت: از ابتدای امسال تا کنون افزون بر ۲۳ هزار و ۲۷۶ فرصت شغلی برای کارجویانی که به یک مهارت تجهیز بودند ایجاد شده و استان بوشهر در نظارت بر اشتغال ایجاد شده در سال جاری پیشتاز است.

وی آخرین نرخ بیکاری استان که به‌صورت فصلی اعلام می‌شود را ۷.۸ درصد دانست و افزود: بیشترین مشکل اشتغال کشور بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر اینکه موضوع مهارت‌آموزی برای تمامی رشته‌های نظری یک ضرورت است گفت: خانواده‌ها باید با تغییر نگاه به آموزش‌های مدرک‌گرا فرزندان خود را تشویق به انتخاب رشته‌های مهارت بر اساس مزیت‌های نسبی استان کنند و از مقاطع متوسطه در حوزه هنرستان و مراکز فنی و حرفه‌ای اقدام به اخذ مهارت کنند.

کشاورزی ظرفیت اشتغال استان بوشهر در تمامی حوزه را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: بر اساس تفاهم نامه‌های سه جانبه که به‌صورت مستمر با واحد‌های کارگری منعقد می‌شود موضوع اشتغال نیرو‌های توانمند استان پررنگ‌تر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز