خبرگزاری کار ایران

در راستای اشتغالزایی و خودکفایی؛

110 پنل خورشیدی خانگی برای مددجویان کمیته امداد قزوین نصب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۰۶۳

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طرح تولید برق خورشیدی برای خودکفایی و اشتغال مددجویان کمیته امداد اجرا شده و در این راستا درحال حاضر 110 پنل خورشدی خانگی برای مددجویان استان نصب شده است.

به گزارش ایلنا، ناصر ظاهری در دیدار با چند نفر از حامیان و خیران مددجویان استان، گفت: میانگین درآمد مددجویان از محل نصب پنل‌های خورشیدی خانگی 5 تا 11 میلیون تومان است و اکثریت مددجویانی که از اشتغال خانگی تولید برق بهره‌مند شده‌اند، رضایت بالایی از این طرح دارند بنابراین این طرح یکی از موفق‌ترین طرح‌های اشتغالزایی است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: در این طرح، نیروگاه‌های کوچک پنج کیلوواتی بر بام منازل مددجویان نصب شده است که برق آن توسط شرکت برق براساس قرارداد منعقد شده، خریداری می‌شود.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می‌کند تا با استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان اقدام کند.

این مسئول اظهار داشت: کمیته امداد، پل ارتباطی میان نیازمندان و نیکوکاران است و خود را در برابر خیران و نیکوکاران و نیازمندان مسئول می‌داند چراکه باید کمک‌های مردمی را براساس نیت اهداء کنندگان به دست محرومان برساند و برای این امر تکلیف دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز