خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

یک‌هزار مددجوی کمیته امداد قزوین تسهیلات اشتغال دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۶۱۲

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۷۳ میلیارد و ۷۶۱ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به یک‌هزار و ۹۴ نیازمند پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، علی اصغر کشاورز حسین آبادی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 هزار و ۷۳۸ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: از مجموع افراد معرفی شده به بانک‌ها تاکنون ۲۱۱ نفر با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و ۱۷۸ میلیون تومان از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و ۸۸۳ نفر و به مبلغ ۶۸ میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان از طریق بانک‌های عامل تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی افزود: بخشی از مددجویان که زنان سرپرست خانوار بوده و امکان کار بیرون از منزل برای آن‌ها دشوار است با اشتغال خانگی به سمت توانمندسازی هدایت می‌شوند.

این مسئول عنوان کرد: در خصوص زنان سرپرست خانوار و یا افراد کم توان در مناطق روستایی نیز موضوع تولید برق از انرژی خورشیدی پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: بخش دیگری از مددجویان از طریق مراکز کاریابی به شرکت‌های تولیدی و خدماتی معرفی می‌شوند و بخشی نیز براساس بسته تشویقی کمیته امداد امام (ره) در این مراکز مشغول بکار می‌شوند.

کشاورز حسین آبادی خاطرنشان کرد: سایر مددجویان که توانایی کار و کارآفرینی داشته باشند نیز می‌توانند از تسهیلات اشتغال زایی بهره‌مند شوند.

وی یادآورشد: تلاش کرده‌ایم از ظرفیت و توان راهبران شغلی در پرداخت تسهیلات برای مددجویان استفاده کنیم که در این زمینه ۲۶۶ راهبر شغلی در سطح استان برای مشاوره و راهنمایی با این نهاد فعالیت و همکاری دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز