خبرگزاری کار ایران

پایان تجمع تعدادی از پارکبان‌های شرکت الیت در مشهد با توضیحات مدیران شهری

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۸۵۳

تعدادی از پارکبان های شرکت الیت صبح امروز در میدان شهدای مشهد تجمع کردند که با حضور مدیران شهری و قانع شدن این افراد، تجمع پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، صبح امروز تعدادی از پارکبانان شرکت الیت در میدان شهدا حضور یافتند تا خواسته ها و مطالبات خود را به اعضای شورای شهر و مدیران شهری منتقل کنند. این افراد قرار است از مجموعه الیت شهرداری جدا و به سازمان عمران شهرداری منتقل شوند که این موضوع نگرانی‌هایی را برای این افراد ایجاد کرده است.

ایمان فرهمندی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد و سید جلال الدین حسینی واعظ مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد در جمع این افراد حضور یافتند و با ارائه توضیحات لازم آنها را قانع کردند.

سید جلال واعظ حسینی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری و نوآوری شهری شهرداری مشهد در خصوص اعتراض نیروهای این شرکت، گفت: این افراد ۶٠ نیروی مازاد شرکت بودند که برای اینکه موضوع تعدیل آنان مطرح نشود ‌به دستور شهردار شرایطی را فراهم کردیم که در پیمان‌های سازمان عمران مشغول فعالیت شوند.

وی افزود: نزدیک به ٢٠٠ شغل مانند رانندگی، ماشین سنگین، انبارداری، رنگ‌آمیزی، سرپرستی و همچنین کارگاه الکترونیک و برق در این سازمان وجود دارد؛ همچنین تلاش کردیم به حقوق و دستمزد آنان آسیبی وارد نشود.

مدیرعامل شرکت توسعه فناوری و نوآوری شهری شهرداری مشهد گفت: حذف برخی معابر موجب شد که این اقدامات صورت گیرد و این موضوع ما را به سمت بهینه‌سازی و بهره‌بروری پیش ببرد و البته حفظ بیت المال و صرفه‌جویی در بیت المال موضوع مهمی برای ما بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز