خبرگزاری کار ایران

۴ پارک جدید ویژه بانوان در مشهد طراحی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۰۳۷

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: چهار پارک جدید ویژه بانوان در سطح شهر طراحی می‌شود که باید در آن الزامات بانوان در طراحی پارک‌ها و ارائه خدمات هرچه بهتر ، مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، فاطمه سلیمی در خصوص ایجاد کمیسیون ویژه "بانوان و خانواده" و برنامه‌هایی که بناست توسط این کمیسیون پیگیری شود، اظهار کرد: کمیسیون ویژه "بانوان و خانواده" در دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد با رای اکثریت اعضای شورا شکل گرفت.

وی با بیان اینکه عزم جدی برای تحقق اتفاق‌های خوب پیرامون حوزه زنان مد نظر است، بیان کرد: اثر گذاری بانوان بر مردان و فرزندان بسیار بالا بوده و به تعبیری حضور و فعالیت‌های بانوان بر ۷۵ درصد از جامعه اثر می‌گذارند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: پرداختن به موضوع بانوان و خانواده در دوره‌های اخیر مدیریت شهری مغفول مانده است؛ در شرایطی که شهر ما با نگاه مردانه‌ای ساخته شده، نیاز ما نگاه مادرانه در ساختار است.

سلیمی عنوان کرد: تلاش ما سیاست گذاری در حوزه بانوان و حمایت از جایگاه و منزلت حقوق اسلامی آن‌ها در جامعه است؛ پیگیری اجرای سیاست‌های کلی خانواده را مد نظر داریم که بخشی از نمودهای آن تا عید نوروز نمایان می‌ شود.

وی اظهار کرد: در بازدیدی که جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و شهردار از بخش بانوان بوستان ملت داشتیم، مقرر شد ظرف یک ماه شهرداری برنامه ویژه‌ای در حوزه فرهنگی و توسعه و تجهیز بوستان‌ها ویژه بانوان در نظر بگیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با اعلام خبری مبنی بر اینکه چهار پارک جدید ویژه بانوان در نقاط مختلف شهر طراحی می‌شود، افزود: درخواست بنده این است الزامات بانوان در طراحی پارک‌ها رعایت شده و برای ارائه خدمات هرچه بهتر نیز خودشان اعلام نظر کنند.

سلیمی با اشاره به بهسازی پارک‌های موجود ویژه بانوان گفت: رقم اعتباری ۲۰ میلیارد تومان برای این مسئله در نظر گرفته شده است، همچنین برای بخش ورزش بانوان رقم اعتباری در نظر گرفته شده که موجب رقم خوردن اقدامات خوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز