خبرگزاری کار ایران

معرفی دبیران روستاهای ملی صنایع‌دستی استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۸۵۵

دبیران روستاهای ملی صنایع دستی گیلان از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای مدت ۲ سال انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، ولی جهانی اعلام کرد: این تعرفه با امضای مریم جلالی دهکردی معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی، به فرمانداران شهرستان‌های رضوانشهر، ماسال، شفت، خمام و آستارا ابلاغ شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان افزود: در حکم ابلاغ شده آمده است: ثبت روستاها و شهرهای ملی صنایع‌دستی که به واسطه تعاملات سازنده معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی با فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و ادارات کل استانی به تحقق پیوست، دستاورد بزرگی بود که ضمن افزایش اعتبار روستاها و مهارت های ثبت شده فرصتی ذی‌قیمت را برای توسعه آن‌ها فراهم می‌نماید.

او ادامه داد: بر اساس این ابلاغ "سید نادر صفوی میرمحله" فرماندار رضوانشهر دبیر روستای ارده روستای ملی شالبافی، " گیل چالانی " فرماندار ماسال بعنوان دبیر روستای شالما روستای ملی چوب تراشی، "مهدی نقدی " فرماندار شفت بعنوان دبیر روستای جیرده روستای ملی سفالگری، " اسفندیار جوشن " فرماندار خمام دبیر روستای فشتکه روستای ملی حصیربافی و " عنایت رضایی پور" فرماندار آستارا دبیر روستای عنبران محله روستای ملی گلیم بافی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز