خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری استان قزوین:

فضای متشنج جامعه بر صنعت گردشگری تاثیر منفی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۴۴۲

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: فضای متشنج جامعه بر صنعت گردشگری تاثیر منفی داشت که البته این تاثیر در قزوین کمتر از سایر استان‌ها بود.

نادر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به تاثیر اعتراضات در صنعت گردشگری گفت: فضای متشنج جامعه در اشتغال حوزه‌های مختلف بویژه بخش خدمات و گردشگری تاثیرگذار بود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین ادامه داد: اولین لازمه گردشگری امنیت است و گردشگران در انتخاب مقصد به این موضوع توجه دارند.

وی عنوان کرد: البته باتوجه به اینکه فضای اعتراضات در قزوین مانند سایر استان‌ها نبود تاثیرگذاری هم کمتر بود ولی به هر حال تاثیرات آن متوجه استان ما هم بود.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم با رفع این مشکلات، وضعیت گردشگری هم رونق بهتری بگیرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه گردشگری اظهار کرد: نخستین استارتاپ گردشگری برگزار شد که در آن طرح‌های خوبی هم ارائه شد و در حال حاضر حدود دو طرح درحال اجرایی شدن است که مرتبط با حوزه بازاریابی است.

محمدی ادامه داد: قزوین از ظرفیت خوبی برای گردشگری برخوردار است و تلاش داریم اواخر امسال یا در سال آینده دومین استارتاپ گردشگری را هم برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز