خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم تشییع شهدای حرم شاهچراغ(ع) در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۶۹۱

مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) از ساعت 9 صبح امروز در شهر شیراز آغاز شد و همچنان در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، این مراسم با حضور  اقشار مختلف مردم، مسئولان، علما، طلاب، دانش‌آموزان و دانشجویان آغاز شده است که تا ظهر امروز در حرم مطهر شاهچراغ(ع) ادامه خواهد داشت.

در این آیین سخنگوی دولت و معاون اول قوه قضاییه نیز همگام با مردم و مسئولان استان حضور دارند.

در این مراسم پیکر ۱۱ شهید تشییع  شد و پیکر شهید سیدفریدالدین معصومی به زادگاهش تهران و شهید احسان مرادی به همدان منتقل شد.

بناست که پیکر مطهر شهدا بعد از برگزاری مراسم تشییع در حرم شاهچراغ(ع) به حرم رضوی برای برگزاری مراسم وداع و بدرقه در بعدازظهر امروز منتقل شوند و بعد از آن پیکر هر کدام به زادگاهشان برای برگزاری مراسم خاکسپاری انتقال خواهد یافت که پیکر ۶ شهید در حرم شاهچراغ(ع)، یک شهید در کرمان، یک شهید در فسا، یک شهید در مرودشت و دو شهید در کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده خواهند شد.

زمان دقیق برگزاری مراسم خاکسپاری شهدا متعاقباً از سوی مسئولان مربوطه اعلام خواهد شد.

مراسم بزرگداشت شهدای این حادثه نیز از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب امشب، ۷ آبان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام  پناهیان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز