خبرگزاری کار ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

توسعه وهرنگ گام بلندی در راستای محرومیت‌زدایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۱۸۲

استاندار چهارمحال و بختیاری از طرح توسعه کوهرنگ خبر داد و گفت: این امر گام بلندی در راستای محرومیت‌زدایی از استان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حیدری اظهار داشت: طرح توسعه شهرستان کوهرنگ توسط دولت مصوب شده و مجموعا ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح و بخشی از اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری مصوب شده که باید گام محکمی در راستای توسعه این منطقه برداشته شود، زیرا این امر گام بلندی در راستای محرومیت‌ زدایی استان چهارمحال و بختیاری است.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به منطقه لبد بازفت، افزود: در این منطقه کارهای بسیاری از جمله ساخت مدرسه، آسفالت جاده، وصل شدن منطقه به برق سراسری و ... انجام شد، همچنین اتفاق خوبی در کوهرنگ در حال انجام شدن است که می توان به مدرسه‌سازی، جاده‌سازی، آبرسانی، برق‌رسانی، گازرسانی، ایجاد مراکز خدماتی، لایروبی مسیل‌ها و ... اشاره کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: در مصوبه سفر بیان شده که علاوه بر اردل، یکی از شهرستان چهارمحال و بختیاری توسط بنیاد مستضعفان منطقه هدف توسعه قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر ریاست جمهوری تصویب شد برخی از مکان‌هایی که زیر نظر بنیاد مستضعفان هستند از جمله کارخانه حجاب، بهنوش و پاک‌پی توسعه یابند و گاوداری ۳۰۰۰ راسی سیرک راه‌اندازی شود، قرار شد کشتارگاه جونقان توسط بنیاد خریداری و مطالباتی که از دولت دارد تهاتر شود.
وی بر توسعه گردشگری کوهرنگ مبنی بر درآمدزایی منطقه تاکید کرد و افزود: لازم است بنیاد مستضعفان در این زمینه کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز