خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز گیلان:

گیلان جزء استان‌های کم مصرف در حوزه گاز است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۹۸۵

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه جزء استان‌های کم مصرف در حوزه گاز هستیم، گفت: سهم مصرفی گاز گیلان در کشور ۳.۲ درصد است.

به گزارش ایلنا از رشت، عیسی جمال نیکویی با بیان اینکه تمام شهرهای گیلان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند اظهار کرد: نرم کشوری برخورداری از گاز ۹۷.۶ درصد بوده که این عدد در گیلان بالاتر و ۹۹.۹۸ درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان تصریح کرد: ۹۶.۷ درصد از خانوارهای روستایی گیلان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و این رقم از نرم کشوری نیز بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های گازی در ۳۴ روستای استان گیلان در دست اجرا است افزود: همه شهرستان‌های استان دارای پیمانکاران نصب تجهیزات هستند.

جمال نیکویی میزان مصرف گاز سال گذشته گیلان را ۷.۵ میلیارد مترمکعب اعلام کرد و گفت: سهم گیلان در کشور ۳.۲ درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه گیلان جز استان‌های کم مصرف در حوزه گاز است، بیان کرد: با وجود آنکه ۳.۸ درصد از مشترکان کشور برای گیلان هستند اما سهم مصرفی ما ۳.۲ درصد است.

وی با اشاره به اینکه ناترازی به معنای آن است که مقدار تولید و مصرف گاز یکسان نیست، ادامه داد: برای رفع این مشکل، بخاری‌های با راندمان بالا توسط کارخانه تولید و در اختیار مردم قرار می‌گیرد و پول آن از محل صرفه جویی در مصرف گاز تأمین می‌شود.

جمال نیکویی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه و رادیاتورها را دیگر روش جبران ناترازی گاز دانست و افزود: ۳ هزار مشترک که موتورخانه و شوفاژ آنها نیازمند بهسازی بود، شناسایی شدند که این افراد پس از ثبت نام در سایت شرکت گاز می‌توانند از وضعیت موتورخانه خود مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان تصریح کرد: امسال ۱۰۰ موتورخانه مشترکان گیلانی که نیازمند بهسازی بود را تعمیر کردیم تا ناترازی مصرف و تولید گاز تا حدی جبران شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز