خبرگزاری کار ایران

در ۶ ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

مصرف بیش از 3 میلیارد مترمکعب گاز در استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۸۸۳

مشترکین گاز طبیعی در گیلان، در 6 ماهه نخست سال جاری 3 میلیارد و 190 میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 4 درصد کاهش یافته است.

وی درخصوص مصرف گاز در بخش خانگی گفت: مشترکین خانگی در بهار و تابستان امسال 765 میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 12 درصد افزایش داشته است.

جمال نیکویی یکی از علل اصلی افزایش مصرف گاز در حوزه خانگی را جذب بیش از 40 هزار مشترک جدید در یک سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: مدیریت مصرف گاز توسط خانوارهای گیلانی، موجب انتقال گاز به بخش های تجاری و صنعتی و به تبع آن رونق اقتصادی بیشتر استان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از مصرف یک میلیارد و 781 میلیون مترمکعب گاز در 6 ماه نخست سال جاری در بخش نیروگاهی استان خبر داد.

وی در ادامه از تحویل371 میلیون مترمکعب گاز به بخش صنعتی، 90 میلیون مترمکعب گاز به بخش تجاری و 180 میلیون مترمکعب گاز به ایستگاه های CNG استان خبر داد و گفت: مصرف گاز در این بخش ها مجموعاً 25 میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

جمال نیکویی در پایان با اشاره به شروع فصل سرد سال از همه مشترکین گاز درخواست کرد تا با مدیریت مصرف گاز، ضمن کاهش هزینه های خانوار، شرایط را برای توزیع پایدار گاز برای تمام نقاط استان فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز