خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز :

افتتاح اورژانس بیمارستان دولتی فردیس تا آذر ماه امسال

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۳۱۱

استاندار البرز با اشاره به افتتاح اورژانس بیمارستان فردیس در دو ماه آینده، گفت: راه اندازی این بیمارستان از اهمیت بالایی برخوردار است لذا به ترتیب بخش‌های مختلف آن به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی استان با بیان اینکه البرز برای رسیدن به میانگین کشوری در سرانه های تخت بیمارستانی به 2 هزار و 300 تخت نیاز دارد، اظهار داشت: بر این باور هستیم که گره گشایی از پروژه های بیمارستانی، بخش قابل توجهی از ضعف استان در تخت بیمارستانی را جبران می‌کند.

وی ادامه داد: این مشکلات و موانع طی سال‌ها روی هم انباشته شده و اکنون باید با اعتبارات و اهتمام بیشتری نسبت به حل آنها اقدام کنیم. 

عبداللهی گفت: حضور بخش خصوصی برای این منظور بسیار حائز اهمیت است از این رو پیگیری پروژه های بخش خصوصی را در دستور کار قرار دادیم و نهایت همکاری را با آنها داشته‌ایم.

وی با اشاره به پروژه بیمارستان دولتی فردیس، افزود: این پروژه با موضوعات بسیاری مواجه شده بود که طی یک سال اخیر با جدیت برای حل آنها اقدام کردیم و اکنون طبق تعهد پیمانکار، قصد داریم آذر ماه امسال بخش اورژانس آن را مورد بهره برداری قرار دهیم.

استاندار البرز گفت: بیمارستان فردیس از اهمیت بالایی برای شهرستان متراکم البرز برخوردار است بنابراین مردم را منتظر نمی گذاریم و مرحله به مرحله، بخش های مختلف آن را راه اندازی می کنیم.

وی روند ساخت بیمارستان کمالشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: رییس جمهور به دلیل اهمیت این پروژه، شخصا از آن بازدید کرد و برای این منظور اعتبارات ویژه ای نیز مصوب کرد از این رو تسریع در روند کار از سوی پیمانکار مورد انتظار است و نظارت دقیق نیز بر روی آن صورت می‌گیرد.

عبداللهی گفت: ساخت بیمارستان های طالقان و هشتگرد نیز با موانعی رو به رو است که تیم فنی و عمرانی استان باید با حضور در محل پروژه ها برای حل آنها اقدام کنند.

وی با اشاره به مصوبه سفر رئیس جمهور مبنی بر ساخت بیمارستان 500 تختی جنرال در استان، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان با استفاده از اراضی خود باید هر چه سریع تر مکان بیمارستان را جانمایی کرده و برای آغاز عملیات اجرایی آن اقدام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز