خبرگزاری کار ایران

تخریب ۲۶ سازه غیرمجاز در مزارع غرب خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۹۳۴

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین گفت: ۲۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان خراسان رضوی؛ در ماه جاری با هدف جلوگیری از تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی تخریب شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی اکبر قارزی در این خصوص اظهار داشت: این ساخت و سازهای غیرمجاز در مرحله دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی به مساحت پنج هزار و ۶۰۰ مترمربع بود که با احکام مراجع قضایی و همراهی نیروی انتظامی تخریب و برچیده شد.

وی افزود: از ابتدای امسال ۶۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در کشتزارهای جوین، مجموعا به مساحت ۱۴ هزار متر مربع تخریب شده است.

قارزی با اشاره به اینکه هرگونه تصرف و تغییر کاربری اراضی کشاورزی غیرقانونی است، تصریح کرد: افرادی که تصمیم به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی را دارند باید قبل از هرگونه اقدام و سرمایه‌گذاری، استعلام‌های لازم را از اداره مربوطه و امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی دریافت کنند.

وی افزود: سامانه ۱۳۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش های مردمی در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی است و کارشناسان اداره امور اراضی جهاد کشاورزی نیز به صورت شبانه‌روزی محدوده‌های کشاورزی را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز