خبرگزاری کار ایران

اجرای بیش از ۱۴۰۰ برنامه همزمان با هفته تربیت بدنی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۵۰۳

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از برگزاری یک هزار و۴۴۴ برنامه همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در استان خبر داد‌.

به گزارش ایلنا، سجاد بیرامی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه هفته تربیت بدنی امسال از ۲۶ مهرماه جاری آغاز و تا ۲ آبان نیز ادامه دارد، یادآور شد: از امسال، برنامه ریزی‌های حوزه تربیت بدنی در بخش‌های مختلف مربوط به سال تربیت بدنی یعنی از ۲۶ مهر هر سال تا ۲۶ مهر سال بعد است و تلاش می‌کنیم کارنامه خوبی در این یکسال داشته باشیم.

وی شعار امسال هفته تربیت بدنی و ورزش را «ورزش، همبستگی ملی، ایران قوی» عنوان کرد و ادامه داد: در هفته تربیت بدنی امسال، اجرای یک هزار و ۴۴۴ برنامه ویژه برنامه ریزی شده که شامل ۷۵۰ مسابقه ورزشی، ۶۰ جشنواره، ۱۲۰ برنامه فرهنگی، ۵۰ همایش و ۱۶۰ مورد تجلیل از فعالان و قهرمانان ورزشی در نقاط مختلف استان است.

بیرامی تاکید کرد: همچنین در این هفته ضمن برگزاری ۲۵ کارگاه تخصصی در حوزه‌های مختلف ورزشی، ۴۶ مورد افتتاح طرح و کلنگ زنی شامل سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن مصنوعی در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل ورزش  و جوانان آذربایجان غربی افزود: البته طبق برنامه ریزی‌ها و در راستای بهره مندی از ظرفیت جوانان و سازمان‌های مردم نهاد حوزه ورزش، ۶۱ عنوان برنامه نیز در این حوزه اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز