خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تشریح اقدامات امدادرسانی در مناطق زلزله زده

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۲۹۳

رییس سازمان امداد و نجات آخرین جزییات امدادرسانی در مناطق زلزله زده را در خوی تشریح کرد.

«مهدی ولیپور گودرزی» رییس سازمان امداد و نجات در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به زلزله روز گذشته در خوی گفت: این زلزله تاکنون 42 مورد پس لرزه بیش از ٢.٥ ریشتر داشته است و دو استان و ٨ شهرستان را در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی تحت تاثیر قرار داده است.

وی با اشاره به میزان خسارات وارد آمده ادامه داد: آسیب های جزیی تا تخریب کلی در ٥٣ روستا شهرستان خوی، سلماس و چایپاره گزارش شده است و ١١٢٧ نفر که شامل ١ نفر ناشی از ریزش آوار - ١١٢٦ نفر ناشی از ترس و فرار دچار مصدومیت شده اند.

رییس سازمان امداد و نجات درباره اقلام امدادی توزیع شده تصریح کرد: تاکنون ١٣٣٥ دستگاه چادر، ٧٨٦ تخته موکت، ٢٠٠٠ تخته پتو، ٤٦٥ بسته غذایی توزیع شده است.

ولیپور خاطرنشان کرد: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات آذربایجان غربی و سازمان امداد و نجات فعال شده است همچنین یک اردوگاه اسکان اضطراری در خوی راه اندازی و ٢٠٠٠ دستگاه چادر مسافرتی از آذربایجان شرقی به ستاد فرماندهی عملیات در خوی ارسال شده است همچنین ١١ تیم عملیاتی و تخصصی از آذربایجان شرقی برای کمک به اسکان اضطراری و توزیع اقلام امدادی اعزام شده اند.

وی ادامه داد: ٤٤ تیم عملیاتی ( ٢٢٣ نفر) در مناطق متاثر مستقر شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز