خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان:

قیمت مرغ در قزوین 10 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۲۰۴

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: در یک ماه گذشته قیمت مرغ زنده تا 10 درصد و جوجه یک روز ه تا 116 درصد افزایش یافت که بالاترین میزان نوسان را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عزیزالله افضلی در جلسه کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه  امنیت غذایی که صبح امروز در سالن جلسات استانداری تشکیل شد، گفت: در یک ماهه گذشته و تا نوزدهم مهر ماه 137 قلم کالا در قالب گروه‌های کالایی برنج و حبوبات، پروتئین، انواع گوشت و لاستیک و روغن نوسان قیمت داشتند که قیمت آن‌ها تنظیم شد.

رئیس سازمان صمت استان قزوین ادامه داد: برای ثبت و رصد قیمت‌ها نوسانان به صورت روزانه در سامانه 124 درج می‌شود که این امر به تنظیم بازار کمک می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت دریافت شناسه توسط کالاهای لوازم یدکی عنوان کرد: وزارت صمت تمام عرضه کنندگان را مکلف کرده بود که تا 17 مهر ماه برای لوازم یدکی شناسه دریافت کنند که تا 15 آذر ماه تمدید شد تا تمام واحدها بتوانند نسبت به این کار اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: در حوزه روغن موتور باتوجه به افزایش عرضه و بازرسی‌ها، قیمت‌ها کاهش پیدا کرده بود.  

افضل با تاکید بر اهمیت گشت‌های مشترک گفت: با حمایت استانداری و سایر نهادهای متولی در قالب گشت‌های مشترک بازدیدهای وسیعی صورت گرفت که تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز