خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

ثبت‌نام بیش از ۹۱ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن گلستان /تلاش برای کاهش قیمت مسکن در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۱۱۴

مدیرکل راه شهرسازی استان گلستان گفت: تاکنون بیش از ۹۱ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و عملیات احداث سه هزار واحد مسکونی در استان در حال اجرا است.

مهدی ملک در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: وزارت راه شهرسازی برای کاهش قیمت مسکن درحال اقدماتی است وما درحال  تلاش هستیم با کاهش هزینه های ساخت قیمت تمام شده مسکن در گلستان را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: مبحث تولید مسکن از مهم‌ترین دغدغه های این اداره کل است و تامین زمین مورد نیاز دراستان بزرگترین چالش ما است که خوشتبختانه توافقی با اداره ثبت اسناد واملاک کشور انجام شد که یک سری مشکلاتی بر طرف شده است.

ملک بیان کرد: هم اکنون بیش از ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی طرح ملی مسکن شناسایی کردیم وما تلاش خود را می کنیم که قیمت مسکن در گلستان کاهش یابد.

وی گفت: در سال‌جاری منازل مسکونی که در بافت فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی و دارای سند ملکی دارند می توانند از تسهیلات بافت فرسوده استفاده کنند و در سال گذشته در سطح استان به 610 واحد مسکونی تسهیلات نوسازی داده شد.

وی افزود: میزان تسهیلات داده می شود 300 میلیون تومان است که 150 میلیون آن با بهره صفر درصد و پس از پایان دوره مشارکت 18 ماهه تسویه خواهد شد و مابقی به قرارداد تسهیلات گیرنده با بانک قسط بندی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز