خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان خبرداد؛

تمدید زمان تعیین تکلیف واگذاری اراضی مسکونی غیرفعال تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۷۳۴

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان ازتمدید تعیین تکلیف واگذاری اراضی مسکونی غیرفعال تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در سفر ریاست جمهور به استان گلستان خبر داد.

به گزارش  ایلنای گلستان، حسین محبوبی اظهارکرد: تمامی دارندگان  قراردادهای زمین های مسکونی از سوی اداره کل راه و شهرسازی که مهلت اخذ پروانه و احداث بنای آنها منقضی شده است ، هرچه سریعتر به اداره واگذاری اداره کل راه و شهرسازی مراجعه نموده و نسبت به  ایفای تعهدات خود و اخذ پروانه  اقدام کنند، در غیر اینصورت قرارداد واگذاری آنها از درجه اعتبار ساقط می شود.

وی افزود: در حال حاضر سازمان ملی زمین و مسکن به تمامی اشخاصی که قراردادهای  واگذاری زمین های مسکونی منعقد کرده اند و به هر دلیلی موفق به اخذ پروانه و شروع ساخت و ساز  و اخذ پایان کار نشده اند، برای آخرین بار تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱  فرصت می دهد که نسبت به انجام تعهدات خود اقدام نموده و در نهایت سند زمین تحویلی را دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان گلستانی که دارای قرارداد واگذاری زمین با این اداره کل هستند در صورت عدم تمدید قرارداد در مهلت اعلام شده ، مشمول فسخ قرارداد واگذاری شده  و زمین واگذارشده از ایشان پس گرفته شده و  به دولت بازگردانده خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز